Vertrek + Aankomst - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu Vertrek + Aankomst - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu

Vertrek + Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 Juli 2015 | Frankrijk, Argentat

Zoooo.. De reis zit erop. En de eerste welverdiende duik in het zwembad is genomen. Om 7:30 ben ik samen met pap en mam naar schiphol gereden. Hier hebben we samen nog wat gegeten om vervolgens mijn koffer af te geven en mijn gate te gaan. Natuurlijk kon dit niet zonder mis te gaan. Ik stond al bij de verkeerde gate. En werd dus weg gestuurd. Op weg naar de gate waar echt moest zijn kwam ik erachter dat we echt vanuit het uithoekje van schiphol vliegen. Ik zat rustig naar buiten te kijken. Toen er een meisje kwam vragen of er ene Manon zat. Ik verstond het niet goed dus reageerde niet. Na wat denken zei ik toch maar dat ik Manon heet. Ze kwam naast me zitten. En blijkbaar was ze ook op weg naar dezelfde camping als mij. Wat een gerustelling! Na wat kletsen kwamen we erachter dat we allebei nog nooit gevlogen hadden. De vriend van dat meisje ( volgens mij Kim) had al vaker gevlogen en begon ons natuurlijk voor de gek te houden. Voor we het wisten mochten we al naar de slurf.. Eenmaal bij de slurf bleek dat we nog 10 minuten mochten wachten, omdat ze nog niet klaar waren met poetsen. Na wat vertraging konden we dan onze plekjes op gaan zoeken. Je zat met 3 stoelen naast elkaar. Maar bij Kim en Dan was nog een plekje vrij. Dus ben ik daar maar naast gaan zitten. Terwijl we aan het wachten waren werd er steeds vanalles omgeroepen. We konden er zelf niks van verstaan. Maar uiteindelijk kwam het er dus op neer dat er wat vertraging was. Dus uiteindlijk vlogen we om 13:30 aan. I.pv. 12:15. Onder het vliegen hadden we veel last van turbelentie. Maar doordat we met zijn drieën waren en heel de tijd aan het kletsen waren merkte je er niet zo veel van en ging de tijd zo voorbij. rond 14:45 kwamen we aan in Brive. Daar stonden 2 mensen van de camping ons op te wachten, zodat we met de auto konden. Dit duurde ook nog een uur. Direct bij de camping kreeg ik mijn caracan aangewezen. Dit is precies een Bassie en Adriaan caravan maar dan in het wit. Lekker warm dus! Verder is het hier heerlijk warm. En niet zo benauwd als in Nederland. Ik heb direct een duik genomen in het zwembad. En daarna een rondje gelopen over de camping. Iedereen kent iedereen hier. Dat maakt het zo gezellig. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

  • 06 Juli 2015 - 12:44

    Pap En Mam Gielen:

    Leuk verslag, probeer dit elke dag ff te doen.
    Pas nog wel even op de beginpagina de datum aan, daar staat dat je tot december blijft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Argentat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2015

de laatste uren

13 Augustus 2015

regenachtig weer

07 Augustus 2015

Laatste week alleen

02 Augustus 2015

Slechte wifi

16 Juli 2015

de eerste drukke week
Manon

Hallo, Mijn naam is Manon Gielen. 5 augustus vlieg ik samen met 3 klasgenoten naar Tenerife hier ga ik als animator aan de slag in een hotel. Ik heb er heel veel zin in. En via deze weg kunnen jullie volgen hoe ik het daar heb! Xx

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 4749

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: