Laatste week alleen - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu Laatste week alleen - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu

Laatste week alleen

Blijf op de hoogte en volg Manon

07 Augustus 2015 | Frankrijk, Argentat

Hallo,
Hier weer een bericht vanuit het zonnige Frankrijk.
Ik merk dat de rust een beetje is terug gekeerd op de camping. Waarbij ik bij sommige activiteiten eerder deze vakantie 10 teams had. Heb ik er deze week misschien net 6 a 7 gehaald. Ik heb vanochtend een rondje over de camping gelopen en ik merk dat er echt open plekken beginnen te komen. Mijn vriendin van de camping is donderdag naar huis gegaan. Er zijn over het algemeen eigenlijk nog maar heel weinig tieners. Maar daar in tegen zijn er wel weer wat meer jongeren kinderen. Waardoor het in de ochtend met knutselen wel drukker is.
Op woensdag knutselen we altijd een lampion, zodat we 's avonds een lampionnentocht kunnen doen. Afgelopen woensdag waren er tegen de 26 kinderen die een lampion kwamen maken. Dan is het toch wel even druk als je het alleen moet doen. Vooral omdat veel kinderen eigenlijk net te jong zijn om zelf te kunnen plakken en knippen. Maar wel heel graag een lampion willen maken.
Het toezicht bij het zwembad begint steeds een beetje saaier te worden. De gasten weten wat ze wel en niet mogen als ik er ben. Dus ik zit alleen een beetje om me heen te gapen. Gelukkig heb ik woensdag wel kunnen ingrijpen. Er was een jongetje van 5 jaar denk ik. Die lekker aan het spelen was. En toen hij uit het water klom bleef zijn voet hangen tussen het zwembad gedeelte en het afvoer putje. Dit is niet bedekt met een rooster. Ik zag het precies gebeuren dus ben er direct op afgegaan. Het jongetjes was natuurlijk helemaal in tranen en aan het krijsen. Uiteindelijk hebben we met zonnebrandcreme het voetje eruit gekregen. Hij had best wel wat bloed en de voet was flink gezwollen. Ik heb de wonden schoon gemaakt. En er pleisters opgedaan. Daarna heb ik tegen het jongetje gezegd dat hij bij de bar een ijsje mocht uitzoeken voor de schrik. Toen ik laterna dit tegen mijn baas vertelde. Had ik volgens hun niet helemaal juist gehandeld. En had ik niet de wonden hoeven schoon te maken en voor pleisters hoeven te zorgen, omdat de camping zich niet verantwoordelijk voelt voor zo'n ongelukjes. Toch ben ik zelf wel blij dat ik zo gehandelt heb. Nu kunnen de gasten mij niks kwalijk nemen.

Vandaag is het vrijdag en ben ik bijna 5 weken hier. De tijd vliegt voorbij en soms heb ik het gevoel hier nog maar 2 weken te zijn. Vooral als ik me bedenk dat dit eigenlijk mijn zomer vakantie is. Over een week zijn mijn ouders er. En kan ik hopelijk samen met hun nog een beetje genieten van het mooie uitzicht vanaf de rivier en de rest van de camping.
Ik heb nog een aantal foto's erbij geplaatst.
Ik laat snel weer van me horen!

Greeeetz!

  • 07 Augustus 2015 - 17:12

    Manon Gielen:

    Oeiii! Helaas doen niet alle foto's het... :(

  • 07 Augustus 2015 - 19:44

    Mam En Pap:

    Ha mup,
    Dat heb je weer mooi geschreven, en we vinden dat je perfect gehandeld hebt tijdens het ongelukje. Nog heel veel plezier de komende week en doe de groetjes aan de fam. Smedts zondag. we zien elkaa rvolgende week vrijdag.
    Diekke kus en knoevel van os allebei.

  • 10 Augustus 2015 - 14:11

    Dhr.Segers:

    Hallo Kanon.

    Goed gehandeld. Dit is pas gastheerschap en verantwoordelijkheid tonen en het niet afschuiven op de gast.

    Zachtere!!!!

    Kan je baas nog iets van leren. Een ongeluk moet tenslotte altíjd worden geëvacueerd.


  • 11 Augustus 2015 - 10:54

    Nicole:

    Ha Manon,
    Weer zo'n leuk verslag.
    En in mijn ogen heb je goed gehandeld hoor.
    Geniet nog van de laatste 2 weken.
    Dikke knuffel
    Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Argentat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2015

de laatste uren

13 Augustus 2015

regenachtig weer

07 Augustus 2015

Laatste week alleen

02 Augustus 2015

Slechte wifi

16 Juli 2015

de eerste drukke week
Manon

Hallo, Mijn naam is Manon Gielen. 5 augustus vlieg ik samen met 3 klasgenoten naar Tenerife hier ga ik als animator aan de slag in een hotel. Ik heb er heel veel zin in. En via deze weg kunnen jullie volgen hoe ik het daar heb! Xx

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 4747

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: