Eerste dagen - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 Juli 2015 | Frankrijk, Argentat

De eerste dagen zijn voorbij. Dus de eerste knutsels en sportactiviteiten zijn geweest. Met knutselen probeer ik zoveel mogelijk te maken wat met vakantie te maken heeft en 1x keer in de week iets uit de natuur te maken. Bijv. een steen zoeken naast de rivier en die beschilderen of een kroon maken van de mooiste blaadjes en bloemen die je kunt vinden over de camping. Het knutselen vind ik trouwens de leukste activiteit, omdat je zo lekker kunt knutselen en kletsen met de kinderen waardoor je erachter komt wat ze in hun vrije tijd leuk vinden.
Verder heb ik 's middags nog de hele tijd voor mezelf gehad, Vanaf volgende week is dit anders. Dan moet ik bij het zwembad een oogje in het zeil houden. En op de maandag is er dan een wandelroute door de berg. Ik heb hem al gelopen.. En hij is vrij pittig. Maar zeker de moeite waard. Je kunt dan kleine watervallen zien en loopt langs een kleine rivier. Dinsdag middag ben ik bij een oma en opa langs geweest die gevraagd hadden of ik zin had om een keer langs te komen. Hier heb ik de hele middag mee gekletst. Ik ben net zo oud als hun oudste kleindochter dus ze vonden het erg leuk om dat te vergelijken. Verder trek ik hier veel op met Kim en Danny ( ik dacht eerst dat hij Dan heette) en de ouders daarvan. Omdat ik al vanaf het begin hier sla aan het eten ben hebben ze gister gevraagd of ik mee wilde eten bij hun. Nooit geweten dat ik macaroni zo lekker zou kunnen vinden. Vanavond mag ik nog een keer pannekoek bij hun eten. 's Avonds zijn hier sport activiteiten, waarin de ouders enthousiaster zijn dan de tieners.
Vanochtend heb ik met de kinderen een soort zeskamp gedaan waarin ze een prijsje konden winnen. En ik ben nu net klaar met de knutselkast opruimen en uitsorteren. Daar lopen meer beestjes rond dan dat er knutselspullen zijn. Ik kan nu nog genieten van de rust. Want vanaf volgende week word het volgens mij wat drukker.
Ik ga nu nog wat was doen. En wat beestjes uit mijn caravan halen.
Tot snel!

  • 09 Juli 2015 - 21:53

    Marcel En Nel:

    Erg mooi geschreven Manon. Leuk om te lezen. Geniet nu nog maar lekker van je vrije middagen, maar wordt niet te zwart, maar dan ben je volgens mij al. Geniet er verder van en we hopen vaker iets van je te lezen. De groetjes .

  • 12 Juli 2015 - 15:44

    Dhr.Segers:

    Hallo Manon

    Leuk om een verslag te kunnen lezen van een studente die de stoute (animatie) schoenen heeft aangetrokken om best ver van huis stage te gaan lopen. En dat voor een 1ste jaars SpoReTo studente.
    Chapeau!. Dat noem ik nou eens een studente met ZACVFRP houding.
    Laat a.u.b. regelmatig eens wat van je horen.
    Deze link staat nu op de studentenwebsite

  • 12 Juli 2015 - 16:22

    Elly Schreurs:

    Hoi Manon,
    Geweldig leuk dat je dit avontuur aangaat!! Ik hoop dat het je erg goed gaat bevallen, maar volgens mij lukt dit wel gezien je belevenissen van de eerste dagen.
    Wij moeten nog een week werken en dan ga ik ook naar een camping maar dan om uit te rusten.
    Nog veel leerzame momenten en een fijne vakantie!
    Groetjes,
    E. Schreurs

  • 15 Juli 2015 - 19:06

    Marian Kempen:

    Hoi Manon. Leuk om je verslagen te lezen, en om te horen dat je het naar je zin hebt. Hoop dat we nog vaker van je avonturen mogen meegenieten. Groetjes Marian

  • 15 Juli 2015 - 23:30

    Nicky Hendrickx:

    Haaaa lieve,

    Leuk det ik dig kin volge wasse duis. En leuk um te huren desse ut noa diene zin hes.
    Mis dig meid! Tot snel!!

    Xnicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Argentat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2015

de laatste uren

13 Augustus 2015

regenachtig weer

07 Augustus 2015

Laatste week alleen

02 Augustus 2015

Slechte wifi

16 Juli 2015

de eerste drukke week
Manon

Hallo, Mijn naam is Manon Gielen. 5 augustus vlieg ik samen met 3 klasgenoten naar Tenerife hier ga ik als animator aan de slag in een hotel. Ik heb er heel veel zin in. En via deze weg kunnen jullie volgen hoe ik het daar heb! Xx

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 4768

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: