Slechte wifi - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu Slechte wifi - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Manon Gielen - WaarBenJij.nu

Slechte wifi

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Augustus 2015 | Frankrijk, Argentat

Hallo allemaal,
Eindelijk weer een bericht vanuit Frankrijk. Ik heb de afgelopen twee weken niks hierop kunnen zetten omdat de wifi stuk was en nog steeds heel slecht werkt.
Vandaag is het een zonnige dag dus iedereen zit aan het zwembad waardoor ik er eindelijk door kom met mijn laptop.
Ik heb een hele leuke week achter de rug. We waren met een hele leuke groep tieners. Helaas is deze groep vandaag en vannacht vertrokken. Er komen nog wel wat nieuwe mensen binnen druppelen maar iets in me zegt dat de ergste drukte al geweest is.
Afgelopen week waren de sportactiviteiten heel goed bezocht. met voetbal had ik tegen de 11 teams. Terwijl het schema eigenlijk maar tot 8 gaat. Gelukkig hebben we toen een nieuw schema gemaakt. Dit is ook veel handiger voor degene die hier volgend jaar zit.
Er zijn hier nog steeds veel meer tieners dan jonge kinderen. Ik ben met de knutsel met een groepje rond de 10 kinderen. Behalve op woensdag want dan weet iedereen dat we een lampion gaan maken en komen er wat meer kinderen.
Er zit hier nu ook een jongen op camping die is afgestudeert in sport & beweging. Hij heeft ook animatie werk gedaan. En in een dronken bui van hem kwam hij me tips geven en heeft hij gezegd dat hij naar iedere activiteit komt om te kijken hoe ik het doe. Zaterdagochtend was hij dus bij de knutsel en na 5 minuten zei hij dat het allemaal wel goed ging en is hij gegaan.
Iedere donderdag bel ik met de Animatie Compagnie, het bedrijf waarbij ik stage loop. Ze zijn tevreden over me. En voor mijn voorlopige beoordeling sta ik overal een ruim voldoende. Ze heeft me gezegd dat ik in de laatste weken nog kan opwerken tot een goed. Daar ga ik dus voor!
Vanavond is weer het openpodium. Dit is een avond waarin jong en oud zich mag aanmelden om een leuke act te doen op het podium. Maar omdat er meer tieners dan jonge kinderen zijn wilt dit niet echt op gang komen dit jaar. De tieners vinden het niet stoer genoeg en veel jongere kinderen durven niet. Ik heb gelukkig wat kinderen kunnen vinden die mee doen vanavond en we gaan gewoon nog een paar extra dansjes doen met een verhaaltje eromheen.
Nu ik dit hier aan het typen ben. Heb ik mijn eerste wespen steek te pakken. Nu weet ik ook weer hoe dit voelt.
Vorige week heb ik van mam ook een aantal foto's gekregen dat mijn hele kamer vernieuwd is. Super lieff! Over 12 dagen komen ze al hier naar toe. De tijd vliegt voorbij en ik heb het nog steeds naar mijn zin hier. Ik moet nu muziek voor vanavond gaan zoeken en nog even genieten van mijn 'vrije' dag. Ik hoop dat ik over een week weer iets hierop kan plaatsen!
Doeeeeii x

  • 02 Augustus 2015 - 17:51

    Ina:

    Leuk om weer wat van je te horen. Ik vind je een kanjer! xxx

  • 02 Augustus 2015 - 18:12

    Mam En Pap:

    leuk om weer een verslagje van te lezen. We zijn super trots op je.

  • 03 Augustus 2015 - 13:17

    Manon Gielen:

    Hallo meneer,

    Ik ben hier inderdaad de enige die animatie doet.
    Bedankt voor je tips. Maar helaas mag ik niks aanpassen hier. Hoe graag ik dat zelf ook zou willen. En dan vooral met het openpodium. Voor mijn gevoel zou jongens tegen de meiden. Of een andere grote quiz veel meer aanslaan. Maar ik mag het niet veranderen, omdat dit programma al 40 jaar hetzelfde is.
    Gelukkig heb ik gister wel wat tieners zo ver kunnen krijgen om samen met mij wat dansjes te doen.
    Vandaag is de laatste drukke week aangebroken. Vanaf vrijdag word het rustiger.

    Groetjes Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Argentat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2015

de laatste uren

13 Augustus 2015

regenachtig weer

07 Augustus 2015

Laatste week alleen

02 Augustus 2015

Slechte wifi

16 Juli 2015

de eerste drukke week
Manon

Hallo, Mijn naam is Manon Gielen. 5 augustus vlieg ik samen met 3 klasgenoten naar Tenerife hier ga ik als animator aan de slag in een hotel. Ik heb er heel veel zin in. En via deze weg kunnen jullie volgen hoe ik het daar heb! Xx

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4767

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: